GYAKORI KÉRDÉSEK


Van kaució?

Igen van.  A kaució mértéke minden autonál eltérő.



Mennyi a kaució mértéke?

Az autók profiljánál lehet megnézni. Suzuki Swiftekre 30.000 Ft, a legtöbb autónkra 50.000 Ft, és néhány autóra 100.000 Ft.



Lehet külföldre menni az autóval?

Alapvetően a szerződés szerint nem. Felár ellenében szerződés kiegészítéssel van rá lehetőség.



Milyen biztosítás van az autókon?

Bérautókra köthető kötelező flotta-felelősségbiztosítás.



Van CASCO- biztosítás az autókon?

Nincsen.



Van autópálya matrica az autókon?

Igen, Pest megyei autópálya matrica van egész évre. Az autó átvételénél érdemes érdeklődni, hátha az előző bérlő megvette egész országra a 10 napos matricát is.



Mikor vagyunk nyitva?

Alapvetően 0-24 van lehetőség kölcsönzésre, de az esetek többségében 9:00 – 20:00 – ig vagyunk nyitva. A BÉRLÉS MINDEN ESETBEN ELŐZETES TELEFONOS EGYEZTETÉSSEL TÖRTÉNIK. Ez azt jelenti, hogy nem érdemes telefonálás nélkül megjelenni a címünkön, mert előfordulhat, hogy nincsen kiadható autó és így nincsen bent egy kolléga sem az irodában.



Hol lehet átvenni az autókat?

1111 Budapest Budafoki út 113. címen. Ez egy kézi autómosó épülete az OMV kút és a McDonald’s mellett.



Van lehetőség kiszállításra?

Igen van, ez az aktuális kapacitásunktól és a helyszíntől függ. Budapesten belül 4000-7000 Ft között szállítunk ki, Budapesten kívül egyéni díjazás él.



Tudnak adni gyerekülést?

Igen, tudunk.



Tudnak adni valamilyen navigációs rendszert az útra?

Igen, tudunk.



Milyen iratok kellenek a kölcsönzéshez?

A sofőr személyazonosító igazolványa, jogosítványa, lakcímkártyája.



Mik a bérlés feltételei?

A fent említett iratok megléte, kaució és bérleti díj megfizetése, szerződés és adatkezelés elfogadása, legalább 2 éves jogosítvány.



Lehet bankkártyával fizetni?

Egyelőre még nem (2020.01.22.), de előre utalássál megoldható a bérlés.



A kauciót és a bérleti díjat mikor kell fizetni?

A kauciót és a bérleti díjat is az autó átvételekor kell kifizetni.



Ha előbb hozzuk vissza az autót, visszajár fennmaradó napok bérleti díja?

Nem jár vissza, maximum a fennmaradó napok fele. (Ez előzetes egyeztetés kérdése.) Ennek az az oka, hogy az autóra úgy szervezzük a bérlőket, ahogy az előző bérlő ígéri a vissza hozatalt. Ha valaki 2 hétre bérelne, de 2 nap után mégis visszahozza a járművet, azzal felborítja a bérlés logisztikáját.



Van km korlát?

Nincsen.



Csak forinttal lehet fizetni?

A bérleti díjat és a kauciót is  lehet valutában fizetni.



Mikor kapjuk vissza a kauciót?

A jármű vissza adásakor azonnal, nem kell rá napokat várni.



Mi a módja annak ha hosszabbítanánk?

A szerződés lejárta előtt 1 nappal jelezni kell a hosszabbítási szándékot. Ha nem lesz kiadva az adott autó a szerződés lejárta után, akkor minden probléma nélkül maradhat hosszabbításra. Ehhez személyesen hosszabbítani kell a szerződést, és ki kell fizetni a további napokat. Hosszú távú bérlés esetén ez utalással és online szerződés hosszabbítással is történhet.



Mi történik, ha kevesebb üzemanyaggal hozzuk vissza az autót?

A telephelyünk melletti benzinkúton fel tudják tankolni, vagy levonjuk a hiányt a kaucióból. Az utóbbi esetben a hiányzó üzemanyag mennyisége nem alku tárgya. Ha a bérlő nem ért egyet kollégánk döntésével, akkor van lehetősége saját magának megtankolni. 



A járművet csak a szerződésen szereplő illető vezetheti?

Igen.



Ha lerobban az autó mi a teendő?

Minden esetben először a honlapon szereplő telefonszámunkat ( 06-70-671-05-01 ) kell felhívni és körülírni a helyzetet.

Motorikus probléma esetén: Az autó állapotától és a távolságtól függően egyik kollégánk trailert hív/bérel és elmegy a járműért. Ha vontatható a jármű, akkor úgy szállítjuk el. Lehetőségeinkhez mérten biztosítunk másik járművet. Ha erre nincsen lehetőségünk, akkor visszaadjuk a bérleti díjat és segítséget nyújtunk a hazajutásban.

Defekt esetén: Minden autóban van megfelelő szerszám: defektjavító, pótkerék, emelő és kerékkulcs. Ezek segítségével a bérlőnek képesnek kell lennie egyedül kereket cserélni. (Ha a jogosítványát megszerezte.) Természetesen kis távolság esetén rendelkezésre állunk ilyen helyzetben is, viszont alapvetően ilyen jellegű meghibásodásnál nem vagyunk kötelesek a helyszínre menni. 



Ha baleset történik mi a teendő?

Minden esetben először ha személyi serülés történt a mentöket kell hívni illetve a megfelelőszerveket, ezután a honlapon szereplő telefonszámunkat ( 06-70-671-05-01 ) kell felhívni és körülírni a helyzetet.

Más járművel történő ütközés: Meg kell állapítani a baleset okozóját. Ha senki nem ismeri el, rendőrt kell hívni (ebben az esetben az egyik fél esetlegesen büntetést is fizethet elsőbbségadási kötelezettsége be nem tartása miatt). A bérlő maga nem jogosult betétlapkitöltésére addig amig  nem értesíti a bérbeadó céget telefonon. A vétkes sofőrt a betétlapon fel kell tüntetni, a papírt körültekintően ki kell tölteni, és az az „ártatlan” sofőrnél marad. Akár betétlap nélkül is rendezhető a kár, ez szintén megbeszélés és egyeztetés kérdése. 

Idegen jármű nélküli baleset: Ilyen esetben  a bérlő a vétkes és vállalnia kell a felelősséget a kár után.



Ha magára hagyott bérelt autómhoz úgy érek vissza, hogy azt valaki meghúzta, mi a teendő?

Sajnos ebben a szélsőséges esetben is a bérlő felelőssége az autó állapota. Jó esetben meg lehet találni a vétkes sofőrt és kifizettetni vele a kárt. Rosszabb esetben a bérlőnek kell rendeznie a kocsi javítását.



Ha kárt okozok, intézhetem az autó javítását?

Nem. Még ha a bérlőnek így olcsóbb is lehetne a kár enyhítése, de Kölcsönzőnknek saját műhelye és fizetett személyzete van az autók javítására.